torsdag 21. juni 2012

Tester ut Idun mors hjemmebakte Karbolett

I dag tester jeg ut denne posen. Man tilsetter kun 4 dl vann(jeg brukte litt mindre) og 40 g olje. (kaldpresset olivenolje). Lager rundstykker fordi vi skal grille burgere og da tenkte jeg å bruke rundstykke til hamburgerbrød til meg. Den kostet 39 kr på Meny og jeg lagde 14 små rundstykker. Posen er på 400 g.Den inneholder pr 100 g 4,3 karbohydrater hvor 0,1 er sukkerarter

Ser at jeg kunne ha laget noen litt større så det hadde passet bedre som hamburgerbrød

Veldig fornøyd med smaken, og blir nok enda bedre med litt urter i!! Dette skal jeg bake flere ganger :)



3 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har her:-) Jeg har en lavkarbo blogg utenom bokbloggen men jeg er ikke så flink til å oppdatere enda, men det kommer. Blir kjekt å følge deg her også:-)

    SvarSlett
  2. Takk. Nettopp startet opp. Hadde en blogg tidligere i fjor høst, men slettet den. Prøver igjen for å motivere meg selv. Har du en link til din lavkarbo blogg?

    SvarSlett
  3. Her er linken :http://dgodelavkarbolivet.blogspot.no/
    Ja,lurt å ha en blogg for da må jeg nesten være litt "flink".

    SvarSlett